כתבות, מדריכים, קרוסלת כתבות בדף הבית
ראשי \ אל תחכו לזמן המושלם; הזמן הנכון להשקיע הוא עכשיו

אל תחכו לזמן המושלם; הזמן הנכון להשקיע הוא עכשיו

מדוע נכון להתחייב כבר כעת להשקעה בקרן הנדל”ן הגלובלית השישית של פרופימקס – Profimex CircleOne VI  

בנוף הפיננסי ההפכפך של היום, משקיעים נבונים מחפשים הזדמנויות המציעות יציבות, תשואות אטרקטיביות ופוטנציאל צמיחה לטווח ארוך. חלק מהמשקיעים דוחים את קבלת החלטת ההשקעה למועד מאוחר יותר מתוך תקווה שאי הוודאות והריבית ירדו, ומסתפקים בינתיים בהפקדת כספם בפיקדון בנקאי או בנכסים שווי ערך למזומן. אך ההסתכלות לטווח הקצר עלולה לגרום להם להחמיץ את ההזדמנות ומרחיקה אותם מתשואה פוטנציאלית גבוהה יותר לטווח ארוך.

השקעות נדלן - סקר החברים השנתי של טייגר 21 - פרופימקס

קרן הנדל”ן הגלובלית Profimex CircleOne VI מציגה אפשרות משכנעת למשקיעים המבקשים להבטיח את השקעותיהם ולנצל הזדמנויות בשוק המשתנה ללא הרף. הנה חמש סיבות משכנעות מדוע כדאי להתחייב ל- Profimex CircleOne VI כבר עכשיו.

סיבה 1: נצלו את ההזדמנות

הכלכלה העולמית נמצאת במצב של תנודתיות מתמדת. אינדיקטורים כלכליים ומגמות שוק הופכים ליותר ויותר בלתי צפויים, מה שמותיר את המשקיעים בחוסר בטחון לגבי מסלול ההשקעה שלהם. משקיעים רבים מהססים ומחכים לאקלים כלכלי וודאי ונוח יותר עם ריביות נמוכות יותר, מתוך תקווה שהתנאים הללו יספקו את הסביבה האידיאלית לשגשוג ההשקעות שלהם.

עם זאת, פרספקטיבה קצרת טווח זו עלולה לגרום למשקיעים להחמיץ הזדמנויות אטרקטיביות. קרנות השקעה מבוקשות עלולות לסגור את הגיוס בכל עת בהתאם לשיקוליהן, כדי להתאים עצמן להיקף הרצוי בהתאם לתנאי השוק, כך שכשיגיע הרגע המושלם מבחינת המשקיע, האפשרות להשקעה כבר לא תהיה זמינה.

סיבה 2: צעד ראשון לכיוון נדל”ן ופרייבט אקוויטי

בשנים האחרונות, משקיעים חכמים ברחבי העולם מגדילים בהתמדה את ההקצאות שלהם לנדל”ן ולפרייבט אקוויטי. סוגי נכסים אלו מציעים מידה של יציבות וסיכויי צמיחה ארוכי טווח שיכולים לעמוד בסערת הריבית הגבוהה ואי הוודאות הכלכלית.

התייצבות על קו הזינוק כבר עכשיו, ונקיטת פעולות ראשוניות של קבלת הפרטים המלאים על הקרן והשלמת עבודת ‘הניירת’ יאפשרו לכם להיות מוכנים לקראת קריאת הקרן להתחייבות, ובינתיים להמשיך ולהנות מהריביות האטרקטיביות לטווח קצר, עד אשר הכסף יידרש למימון הזדמנויות ההשקעה המיוחדות.

סיבה 3: פוטנציאל לטווח ארוך

להשקעות נדל”ן יש היסטוריה ארוכה של יצירת תשואות עודפות בטווח הארוך, גם כאשר השווקים הפיננסיים מפגינים תנודתיות. בעוד שריביות לטווח קצר עשויות להשתנות, השקעות נדל”ן לטווח ארוך נוטות לספק תשואות יציבות ומהותיות יותר.

פרספקטיבה ארוכת טווח זו חיונית למשקיעים המעוניינים להבטיח את עתידם הפיננסי ולהבטיח שההשקעות שלהם יגדלו לאורך זמן. על ידי התחייבות ל- Profimex CircleOne VI, אתם מקבלים גישה להטבות ארוכות הטווח הללו ומצטרפים לליגת המשקיעים שהערך האמיתי של ההשקעות שלהם טמון בפוטנציאל הצמיחה שלהם לאורך תקופה ממושכת.

סיבה 4: השקעה מוקדמת בלעדית

קרן Profimex CircleOne VI מציעה תנאים נוחים ובלעדיים למשקיעים שמוכנים להתחייב. תנאים אלו כוללים דמי ניהול מופחתים, חלוקת רווחים ומאזן ריבית אטרקטיבי. התחייבות מוקדמת מעניקה לכם את התנאים הנוחים הללו, ומובילה, בין היתר, לכך שחווית ההשקעה שלכם תהיה לא רק עם פוטנציאל למיקסום התשואה אלא גם חסכונית.

סיבה 5: הטבת Co-Investment  

Profimex CircleOne VI הוכיחה רקורד של הצלחה. מתוך 76 ההשקעות בקרן החמישית של פרופימקס, 18 כבר מומשו בתשואה שנתית גבוהה. ב-25 מהן, המשקיעים בקרן קיבלו זכות ראשונים להשקיע בנכסים אלה גם ישירות, וניצלו את היתרון הזה על מנת להגדיל את החשיפה שלהם להשקעה מסוימת, לסקטור, למיקום גיאוגרפי או למנהל השקעות שהם מעדיפים.

גישה להשקעה מסוג זה היא כלי רב ערך לאופטימיזציה של אסטרטגיית ההשקעה שלכם. היא מאפשרת לכם לכוונן את תיק ההשקעות שלכם כך שישקף את יעדי ההשקעה וההעדפות האישיות שלכם ויתאים לחזונכם לגבי עתידכם הפיננסי.

 

כפי שניתן לראות, התחייבות ל-Profimex CircleOne VI מציעה הזדמנות ייחודית לגשת לתיק מגוון של השקעות נדל”ן עם פוטנציאל למקסם את התשואה העודפת בטווח הארוך. למרות אי הוודאות הכלכלית, שיעורי הריבית הגבוהים והחששות לגבי תנודתיות בשוק, משקיעים יכולים לגדר סיכונים בהשקעותיהם על ידי ניצול היציבות ופוטנציאל הצמיחה שמציעים נדל”ן ופרייבט אקוויטי.

על ידי התחייבות ל-Profimex CircleOne VI, הקרן השישית של פרופימקס, שכבר גייסה התחייבויות של למעלה מ-200 מיליון דולר בתקופה קצרה, בעיקר ממשקיעיה בקרנות הקודמות, שיש להם ניסיון קודם רב-שנים עם פרופימקס, אתם יכולים להיות שותפים לזיהוי הזדמנויות בזמן הנכון ולמקסם את הפוטנציאל לתשואה עודפת.