כתבות
ראשי \ קבוצת פראדיום זכתה בתואר קרן המולטי פמילי של 2019 בארה”ב

קבוצת פראדיום זכתה בתואר קרן המולטי פמילי של 2019 בארה”ב

14.1.20

השותפה האסטרטגית הוותיקה של פרופימקס הישראלית, המגייסת בימים אלה את הקרן העשירית שלה, ביצעה ב-2019 עסקאות נדל”ן בהיקף של 1.4 מיליארד דולר

 

קבוצת פראדיום, פירמת השקעות נדל”ן שמרכזה בניו יורק וביצעה עסקאות בהיקף כולל של 1.4 מיליארד דולר ב-2019, הוכתרה כקרן המולטי פמילי של השנה בידי Real Estate Fund Intelligence (REFI), במהלך טקס חלוקת הפרסים של הארגון שנערך בניו יורק בנובמבר 2019. פראדיום, שנוסדה ב-1991, היא שותפה אסטרטגית ותיקה של פרופימקס, העוסקת בהשקעות נדל”ן בחו”ל זה 22 שנה.

REFI הוא שירות חדשות ומידע על השקעות נדלן למנהלי קרנות נדל”ן, והפרסים שהוא מחלק מוענקים לקרנות נדל”ן וספקי שירותים בתחום על ביצועים יוצאי דופן ומצוינות בשנה החולפת. הזוכים נבחרו בתהליך שיפוט בן שני שלבים, בהסתמך על נתוני ביצועים, וגם על פקטורים איכותיים.

מאז הקמתה, השתתפה פראדיום ביותר מ-370 עסקאות המשקפות שווי של 12 מיליארד דולר. הקבוצה גייסה מספר קרנות אקוויטי פרטיות, לצד מכשירי השקעה אחרים. בין המשקיעים של הקבוצה ניתן למצוא קרנות פנסיה, מוסדות פיננסיים, חברות ביטוח ועוד.

אלחנן רוזנהיים, מנכ”ל ומייסד פרופימקס, אמר כי “שמחנו לשמוע על הזכייה של פראדיום בתואר קרן המולטי פמילי של השנה החולפת. זהו חיזוק נוסף לתהליך בחירת השותפים האסטרטגיים שלנו, שהוא ארוך וקפדני, ונועד לסנן את כל מי שבעינינו אינו מקצועי מספיק, אין לו את הניסיון הרחב הנדרש, או לא מפגין די יושרה מקצועית שתאפשר לו לשמור על זהות אינטרסים עם המשקיעים שלנו ואיתנו.

תואר קרן המולטי פמילי של 2019 בארה”ב- פרופימקס

מהשקעותיה של פרופימקס עם פראדיום

“פראדיום מגלמת את השותף האסטרטגי האידיאלי עבורנו – חברה הפועלת בשוק המקומי שלה כבר עשרות שנים, ומכירה אותו מלפני ולפנים. ותק כזה מאפשר לחברה לדעת על כל נכס רלוונטי באזור עוד לפני שהוא יוצא לשוק – ולהבין היטב את הסביבה שלו, את המחירים ואת המגמות באזור, כדי לתפור את העסקאות האטרקטיביות ביותר”.

לאחרונה יצאה לדרך הקרן העשירית של פראדיום, שתכלול נכסים בשווי של למעלה ממיליארד דולר. ההשקעה בקרן פתוחה גם עבור משקיעים ישראלים, שיוכלו להשתתף בה באמצעות פרופימקס.

הקרן מתכננת לרכוש בעיקר נכסי מולטי פמילי הנמצאים באזורים הנהנים מביקוש גובר – בדגש על פרברים בדרום ובמערב ארה”ב.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>>